7. DEN - JMÉNA EGYPŤANŮ, FOCENÍ, MISHA NÁS POSÍLÁ DO P**ELE

6. srpna 2016 v 18:00 | Nappy |  ZÁPISKY Z CEST - EGYPT
Spali jsme asi 10 hodin, což znamená, že vstáváme v osm ráno a probouzíme se do dalšího teplého a krásného dne. Venku a na pokoji je vedro jako prase, kočka krmí koťata, Rusáci řvou po chodbě.
Přítelkyně mě uhání, ať už sakra vstanu, že má taky hlad a nebude čekat věčně, než z té postele vylezu. Spáváme pod takovými prostěradly, takže je v tom po ránu člověk zamotanej, jako kdyby na něj přišla Odula (Hobbit). Nahodil jsem oblek a šli jsme.

Každodenně nás rozveselí paní Křečková, která si křečkuje na stůl tolik věcí, že by to zabilo i pořádnýho chlapa. U snídaně bývá totiž super zábava, jen tak pozorovat lidi je prostě fajn. Sedáváme s přítelkyní u stolu se 4 židlemi, takže se sem tam na nás někdo dívá, že by si chtěl sednout. Nabízel jsem dvěma muslimkám sezení vedle nás, odpovědí bylo jen mávnutí ruky a zhruba desetiminutové stání opodál. Jinak jsem zapomněl napsat, co jsme si to vůbec dali. Tak na snídani jsme si dali ovocnou misku, vaječné omeletky, kávu, džus a něco, co už ani nezvládnu pojmenovat. Nechápu proč, ale skoro nic nejíme, a přesto se mi na záchodě zdá, že přibrat kilogramy na dovolené v hotelu s all inclusive prostě nejde. Asi nějaký obranný mechanismus.

Po snídani se převlékáme do plavacích obleků a odcházíme k bazénu. Zde se nic podstatného neodehrálo. Přišlo několik Rusů, asi 90 % ze všech lidí, okupovali nás všude kolem a pařili karty a dělali různé hovadiny. Za hodinku přišli 3 nabušení Rusáci, kteří zrovna vyšli z posilovny, kde strávili skvělý čas se svými přítelkyněmi. Asi si cestou z posilovny vykládali, kolik toho dneska zvládli na bench a kolik toho zvládnou za půl hodiny, protože za takovou dobu tam zase odešli. Vodní pólo dneska bylo nic moc. Bylo to asi tím, že tam nehrál žádnej Čech. Já jsem trávil skvělé chvíle tím, že jsem četl o prorokovi Mohammedovi a přítelkyně se opalovala.
Když jsme u těch jmen, tak jsme si s přítelkyní říkali, že kdybyste někde na ulici v Hurghadě zavolali jméno Muhhamed, otočí se 80% část Arabů, zbylých 20 % by byli turisti. Zkoumali jsme tedy pestrost jmen a došli jsme k těmto: "Muhammed, Muhhamad, Mohammed, Ohomomomomhammed, Achmed, Hamed, Hahahamuhamed,hahahmed a Ali a Omar." ( :D)
Zjistil jsem, že mě začíná bolet ucho, tak doufám, že to nebude něco horšího. U bazénu bylo zase jídlo (snack) a byla výborná játra, tak jsem si naložil.

Před obědem jsme se opět vydali k moři, kde jsme zalehli, a já jsem na dobré dvě hodiny usnul a odpočíval a odpočíval, sledoval paní Křečkovou a lidi kolem. Oskar chodil kolem nás a bručel, jako by na něm seděl někdo sakra těžkej. Miliony nabízečů zájezdů a masérů se opět pohybovaly v naší blízkosti, ale prostě už na ně z vysoka. No nevím co. Jednomu vysvětlíte, že se bojíte potápění a žraloků, druhýmu, že nemáte prachy, tak vám vynadá, že jezdíte na dovolenou bez peněz a poslední na vás zkouší taktiku "zadarmo".

Obědové menu bylo zase super. Než jsme stihli na stůl nanosit jídlo, vrabčáci si to pomalu rozebrali, a kdyby jich bylo víc, odnesou i talíř. Dali jsme si různé saláty, pizzu, kuřecí kung pao, rýži, brambory. Já už nevím, co jsme do sebe naházeli, ale já jsem pořád myslel na tu debilní bolest ucha, a ten fakt, že o víkendu jdu do školy. Ale v úterý (15. 9.) mám narozeniny (:-P).

Následně jsme zase odešli k moři. Já jsem se vyplácnul na lehátko a přítelkyně se zase opalovala. Z moře vylezly dvě Češky, a jedna povídá: "dneska je vedro jak sviňa", a druhá: "mmmm", a první říká: "jsi spálena jako prase, asi si se nenamazala", asi Ostravačky. Po pláži běží malej kluk a jde se pochlubit rodičům, co to ulovil. V dlani dlachní medúzu a rodiče mu nadávají, ať to hodí zpátky do moře.

Po opalovačce u moře jdeme zpět k našemu bazénu, kde je plno lidí, dětí, zahalených žen, nahých žen, spálených Rusů, opálených lidí. Nic zvláštního se dnes neděje a nic speciálního v plánu nemáme, i když. Mám v plánu udělat video, jak se chystáme zapadnout. O tom však později a video snad bude taktéž. Dneska jsme si dali i zmrzlinu, která byla čokoládovo jahodová - dobrý. Pelášíme zpět na pokoj a půjdeme vyfotit "Sígal" (náš hotel) trošku jinak než doposud. Tak uvidíme, jak se nám fotky vydaří a co se nám na cestách po resortu přihodí.

Kvůli fotkám jsme se dostali až na střechu, kde jsme si vyfotili moře a vzdálenější ostrov. Udělali jsme pár fotek bazénů a aquaparku a navíc jsme se chtěli nechat vyfotit u moře, ale Slunce zapadalo rychle a tma byla čím dál více temnější. Cestou jsme potkali Mishu. Okamžitě jsem ho s úsměvem poslal do p*dele a on mě taktéž. Řekl nám to ještě pětkrát po sobě, protože to trénoval a chtěl slyšet, jak mu to jde. Řekli jsme mu, že mu to jde dobře, plácli si a šli zpět do hotelu.
Čekání na večeři jsme si krátili sezením v lobby, kde jsem popíjel kávu a s přítelkyní jsme si prohlíželi fotky, které jsme během dneška pořídili, a také nové hosty hotelu, kteří dnes přijeli. Uvědomili jsme si, že už za 3 dny odlétáme. Sice za 4 dny, ale ve čtvrtek v 2:45 odjíždíme z hotelu - parádička. Odcházíme z lobby a já jdu psát zápisky, abych zaplnil dobu (30 minut) než bude večeře.

Na večeři jsme si dali něco lehčího, jako je kuře a bramborami. Pár salátků (proč sakra do každýho jídla dávají kopr!!!!! Kopr je zde všude), sladký a s plnými žaludky odcházíme. Dnes také nemáme v plánu nikam vyrážet, protože ráno chceme brzy vstát, zarezervovat si místo v rybí restauraci a udělat další fotografie. Taktéž chceme vyrazit do restaurace "Praha", kde si konečně dám pořádnou egyptskou shishu, a požadujeme wifi (:-D). Doufám, že wifi nebude taktéž zpoplatněna a popíšeme pár lidem a já přidám další poznatky z Egypta. Asi až dojedu domů, zveřejním to. Nejdříve to budu muset vše poupravit. Píšu to z fleku a nevracím se k chybám, protože se to na tabletu nepíše nejlíp, ale lepší než nic.

(Pozn. Veškeré zápisky jsou psány z Egypta a nechávám je nyní tak, jak byly kdysi psány)
Večeře dopadla na jedničku, ale jídlo nám v každém případě dává zabrat. Tak dobrou noc a hezké sny.

Zítra chceme pořádnou shishu a wifi!!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.