6. DEN - UČENÍ SPROSTÝCH SLOV, PANÍ KŘEČKOVÁ, TRHÁKY V TV

5. srpna 2016 v 18:00 | Nappy |  ZÁPISKY Z CEST - EGYPT
Ráno jsme to trošku přepískli a vstáváme v 7:41. Ranní hygiena, nějaké to oblečení na sebe a můžeme vyrazit.
Na snídani jsme si dali falafel, omeletu, mléko a cereálie (bobky od myšky) a džusík. Docela v pohodě, ale v již dřívějších dnech jsem psal, že nám chutná čím dál méně a hlavně v menším množství. Tudíž na snídani, oběd a večeři skoro nic nesníme nebo jen takové rozumné množství, který je tak rozumný, až je nejrozumnější.

Sebrali jsme osušky, nahodili obleky k vodě a rovnou přes jídelnu se vypravili k bazénu. Dnes je moc hezké počasí, sem tam nějakej mráček, trochu vítr, ale nic, co by se nedalo přežít. I když to vedro je šílený.

U bazénu je to v pohodě, potkáváme i více Čechů, kteří pravděpodobně dnes nebo včera přiletěli nebo přijeli místním MHDčkem bo taxálem. Voda je teplá, vorvani tu jsou taky, Rusáci si dotáhli i svou shishu, takže jsem jen smutně koukal. Udělali jsme s přítelkyní pár dalších fotek do sbírky/alba a střídavě se koupeme, pijeme, fotíme, ležíme.

V 11 hodin jsme se přesunuli k moři, kde jsme zahájili potápěčský kurz v metrové hloubce. Během potápění přišel i jeden Rus, který se chtěl do našeho kurzu zapsat, ale jedeme s přítelkyní jenom duo, tak jsme mu jasně naznačili, že rusky nemluvíme, ale pán se chtěl za každou cenu domluvit. Nakonec vzdychl a odplul. Buď chtěl půjčit brýle, nebo se chtěl zeptat, kde jsme je koupili. Jinak během cesty na pláž jsem nahrál s přítelkyní video (není jen pro dospělý), ale to asi až jindy a jinde. Uvidíme, jak s tím naložíme, když nemáme připojení k internetu, a když, tak za drážo.

Na oběd jsme si dali pizzu, salátek, rýži na kari, nějakou mořskou rybu s rýží a lasagne. Nevypadá to, že bychom jedli málo, že? Ono jde hlavně o to, že jsme si dali jen malé porce, takže to sice zní honosně, ale přitom jsme jen ochutnávali po pár lžících. Kdyby se někdo zamyslel, jak jsme to mohli všechno sníst, když píšu, jak si toho lidi berou jako prase a pak to nesní, tak taky všechno nesníme, ale bereme si malé porce, jak jsem se zmiňoval výše. Super na plážové restauraci je to, že si můžete vybrat z pěti různých kuchyní. Arabská, čínská, italská, indická a rybí. Bylo to opravdu super, až na to nehorázný vedro.

Po obídku jsme si šli lehnout, ale moje spolucestovatelka mě moc dlouho odpočívat nenechala a během několika minut jsme byli nastartovaní u dveří a připraveni jít k bazénu, než zase zapadne Slunce. Dočetl jsem knížku "Ženy v islámu" a jsem rád, že jsem si mohl takovou knížku přečíst.

Po půlhodinovém ležení nás zase navštívil nabízeč zájezdů a výletů, Misha. Řekli jsme mu, že nic nechceme, ale se mnou se dal do řeči a chtěl vědět, jak se řekne "ass" česky. Tak jsem mu řekl, že "prdel". A potom se mě zeptal, jak se řekne česky "fuck off". Tak jsem mu na lístek napsal "jdi do prdele" a učil ho to vyslovovat. Chvilku mu to trvalo, ale prej si nechá lístek, a když někdo nebude chtít na výlet s Mishou, ukáže mu to! :-D prostě osel. Jinak se nic velkýho nestalo. Jeden postarší 80letý pán kreslil přítelkyni, aniž by o tom věděla, ale jinak opravdu nic nového. Pokud se ptáte, zda to byl úchyl, tak nebyl! Chystáme se dnes nakoupit nějaké věci domů, snad to nebude stát za prd. Uvidíme, za jakou hranici až obchodníci půjdou, protože se nám jednou podařilo usmlouvat cenu z původních 40 $ na 25 $.

Večerní západ Slunce netrvá moc dlouho, a proto jsme kolem páté došli na pokoj s plánem, že půjdeme do města "honit" wifi. Sakra, jsem byl tak najetej! Tak jsme chodili ulicemi a všechny byly zablokovány/zaheslovány. Tak jsme pokoupili pár suvenýrů a vydali se na další honění wifi. Našli jsme i místa s free wifi, ale asi jen způsob, jak nalákat lidi do baru a bez wifi. Procházíme kolem chlapíka se zbožím a říká nám "hello" a přítelkyně "no no no no" borec se začne tlemit a povídá "I just said ahooj, a vy neee". Narazili jsme také na restauraci "Praha", kde paradoxně seděli Rusáci.

Díváme se na ceny a vyleze chlapík s krásnými zuby (haha) a ptám se ho na shishu. Prej za dva doláče a wifi tam je taky, protože jsou přece Praha. Tak nás očekává a zve dovnitř, ale my přijdeme později. Nakonec jdeme do našeho oblíbeného čtyřpatrového obchoďáku, kde rádi nakupujeme. V obchodě se s náma dává do řeči prodavač, který nám vysvětlí, že v Egyptě je vlastně všecko skvělý. Rudé moře, jídlo všechno na 100%, pyramid. Prý my v ČR máme jídlo na 80%, ale nemáme pyramidy a mo(ž)e. Tak ho přítelkyně setřela tím, že máme lepší jídlo a je nám to jedno, že mají moře, ale my narozdíl od nich máme pitnou vodu. Tak se začal smát a řekl přítelkyni, že má pravdu no. Do posledního obchodu jsme šli kvůli opalovacímu krému. Přiběhl k nám kluk (6 - 8 let) s prosíkem, že potřebuje peníze nebo něco do žaludku. Nezželelo se nám ho a řekli jsme mu "sorry". Nejsme zlí, ale kdoví, jak by to nakonec dopadlo.

Před večeří jsem si dal kávičku a usadili jsme se s přítelkyní v lobby, kde bývá aspoň klid. Vypozorovali jsme, že sem přijíždí čím dál více Čechů. Asi atraktivní hotel. Mimo jiné potkáváme "krásnou" ženu z Ruska, které jsme dali přezdívku "paní Křečková". Má tak velký tváře, že v každé z nich si dělá zásoby jak křeček. To je masakr. Snad se mi ji podaří vyfotit (bohužel nepodařilo, nevlezla se do záběru). Nevládnou tu xenofobní nálady - sranda.

Večeře byla fajn - dali jsme si rybu s kaší, salát, džusy, přítelkyně něco sladšího na zub a odešli jsme odpočívat na pokoj, kde trávíme čas u South Parku a zajímavých filmů. První den jsme viděli Rychle a Zběsile, další den Temného rytíře. Budou dávat i Tuxedo.

Šli jsme ještě na jednu večeři, kde jsme se dokrmili a kolem desáté jsme ulehli. Únava je sviňa. Další den očekáváme mnogo zajímavých věcí. "Panimaješ, charašo, parašo, adin, četyr" - sorry, prostě jen otravujeme Rusáky tím, že meleme blbosti.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.