4. DEN - OSCAR, NET, GUEST NIGHT

3. srpna 2016 v 20:00 | Nappy |  ZÁPISKY Z CEST - EGYPT
Nad ránem nás většinou ruší zvuky hýbání s obrovským plechem, tudíž to zní, jako by venku někdo střílel. Případně nás ruší světla, která jsou asi původem z města z nějaké diskotéky. Vstávání v 6:40 je docela v pohodě, protože chytneme dobré místo v jídelně a vše máme blízko - jídlo, pití, kávu, čaj. Na snídani jsme zkoušeli skvěle vypadající "jahodový" jogurt, ale nakonec se ukázalo, že s jahodami nemá nic společného a chutná stejně jako jogurt bílý. Měli jsme šanci ochutnat i žlutý meloun (ne vodní), který je opravdu výborný. Nakonec jsme skončili u ovocné misky a Ivča u palačinek. Přitom nám připadalo, že jsme najezení asi tak, jako bychom snědli celé prase.

Po snídani byla v plánu projížďka na Oscarovi, která nás původně měla vyjít na 10 dolarů, poté na 14 a nakonec jsme se domluvili na 12 i s fotkami. Řešili jsme nelehký úkol, jelikož jsme neměli přesně 12 doláčů, a pokud rekruti IS nedostanou přesně, vrátí vám v egyptských librách, což je docela problém. Rozměnit peníze jsme se snažili na recepci, v obchodu, na druhé recepci, a nic. Nakonec se nad námi smiloval jeden obchodník u pláže, který nám rozměnil desetidolarovku. Nyní jsme měli všechno - peníze a banány pro Oscara.

Prvně jsme udělali fotky s Oscarem, jak ho krmíme z pusy do pusy. Prý "nekuše" a že to v klidu zvládneme. Nakonec nekusal a banán si opatrně ze rtů vzal.

Potom nás čekalo svezení, ale prvně jsme na něj museli vylézt. Oscar není žádnej malej velbloud, ale sedmiletý macek, který nás uveze oba. OK! Projížďka byla super a výhled z 2.5m velblouda byl taky fajn. Děti ho neustále krmily, takže se asi špatně Oscar nemá.

Po skvělé vyjížďce na velbloudovi jsme si šli lehnout k bazénu, kde jsme strávili dvě hodiny díváním se na vodní pólo. Prohlubování vztahů mezi Rusáky a Egypťany byly zajímavý. Docela jim to šlo.
Honzík nás taky navštívil a povídá: "jeďte na výlet ne ty voleee" - To určitě, a rekrut ti zaplatil za to, že vyjedeme do pouště? (irony)

Na oběd jsme si dali obloženou bagetu, kde uvnitř bylo vepřové maso a zelenina (muslimky tam řadu nestály). Dnešek byl taky prvním dnem, kdy nám nabízeli banány v čokoládě, tak tomu jsme neodolali. Jinak vše při starém. Někteří Čecháčci si znovu zaměnili personál za otroky a nebyli spokojeni snad s ničím. Mimochodem nechápu, kolika hodinové směny personál má. Přijde mi, že 16h. Mimochodem, pokud rusky mluvící žena nedostane to, co chce, tak je peklo. Předbíhá, protože si myslí, že může. Vrazí nám do stolu s kočárem, málem na nás vylije všechno pití, které na stolu máme, a ani se neomluví. Ok, fuck u too. Začne řvát po číšníkovi, že toto kuře prostě má málo masa a ať kurva rychle donese tu bramborovou kaši nebo si bude stěžovat. (Bože, teda Alláhu akbar).

Ale co mě dokáže nejvíc nasrat je to, že u každého boxu s jídlem máte lžíci nebo naběračku, která se vezme z talíře pod daným boxem. Ona pipka to vezme, hodí ji celou do kaše a já ji mám vytáhnout ne? Na bombu. Nevadí, najedli jsme se, napili se a odešli na pokoj. A hurá na pláž.

Zkoušeli jsme se s přítelkyní potápět na nejkrajnější pláži hotelu, kde je největší bor**l, ale zhruba 10 m po vstupu do moře vidíme korály a nádherné ryby. Mimochodem mezi korály jsou ježci, kteří mají ostny zhruba 15 - 20 cm. Bylo by to o hodně krásnější, kdyby lidi nebyli prasata, ale o tom se v nějakém dni také zmíním. Ležel jsem na pláži, přítelkyně se opalovala. Potom jsme si prošli všechny tři pláže a všude se vyplácli.

V půl páté jsme odešli na pokoj a čekáme na večeři. Šli jsme si sednout do lobby, protože dvě hodiny čekat na večeři je dlouhá doba. Dal jsem si pravou egyptskou kávu (nescafé) a byl jsem spokojen. Čekání bylo tak dlouhý, že jsme se nakonec rozhodli objevit další kus města, kde prodávají zase to stejný, ale obchodníci byli o něco méně otravní. Jednomu jsme ze srandy odpověděli, že jsme z Ruska a ten se obrátil na patě a už nic neříkal, takže máme odmítací taktiku - musíš být RUS!

Na večeři jsme si dali krůtí s bramborami a skvělej meloun. Navíc každodenní pití Coly nebo spritu nebo fanty je už k posrání. Rum smrdí po slivovici, vodka to stejný. Když požádáme o skleničku rumu, dá nám nejméně 4 čtvrtky teplého alkoholu. Bleh.

Po večeři nás čekalo něco, co jsme ani nečekali. INTERNET!
Vlastně najednou máme hned lepší náladu, protože jsme se během půl hodinky mohli podělit o každodenní volovinky, co zde zažíváme.

Lehárko na pokoji bylo fajn a já mezitím psal své zápisky, klid. Nebavilo nás to, tak jsme se vydali směrem k druhému hotelu, kde byl zpěvák. Některé ženy v sobě musely mít nejméně litr vína, abych viděl tance, jaké jsem nikdy neviděl. Zanedlouho vstal naštvaný Rus, který se ujal mikrofonu místo zpěváka. Všechno ztichlo. Rusové ho poslouchali, ostatní se snažili porozumět. Asi to bylo tvrdšího kalibru, když ho musela žena z parketu táhnout zpět na židli. Haha sranda.
Přecházíme dál do animátorského divadla, kde je dnes "guest night". Nevím, jestli na to mám smůlu nebo štěstí, ale něco podobného jsem zažil v Turecku. Vybírají se cizinci různých národností a na scéně před všemi musí dělat různé věci. Tanec, zpěv, cokoliv. Naštěstí jsem mezi několikero nedobrovolných uchazečů vybrán nebyl, ale jednu zástupkyni jsme tam měli z ČR.

Byla to docela i sranda, kde se ukázal, kdo má jaké IQ. Takové "soutěže" se zúčastnil kluk z Běloruska, Misha se jmenoval, naše zástupkyně Nikola, Hany z Ruska, Egypťan Mohammed, Arménec Saša. Chtělo se po soutěžících přesný opak, co animátor ukazoval. Když měl nasazený klobouk, soutěžící klobouk sundali apod. Bělorusovi trvalo nejméně 3 minuty, než to pochopil. Naše Nikola byla jednou z nejlepších. Avšak nejhorší bylo, že soutěž vyhrál Egypťan. No hate! Z 25letých a 20letých diváku z Egypta se stala banda řvoucích opic, které skákaly, řvaly a dělaly různé zvuky, které jsem nikdy ani neslyšel. OK!

Poté jsme se vydali na pozdní večeři, přítelkyně měla chuť na něco dobrého. Já jsem jen s nechutí přihlížel, protože den ode dne nám chutná čím dál méně. Odbruslili jsme na pokoj a šli si lehnout.
Další den očekáváme větší teplo a lepší výdrž žaludku.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.