2. DEN - SEZNAMOVAČKA

1. srpna 2016 v 20:00 | Nappy |  ZÁPISKY Z CEST - EGYPT
Vstávačka v 6:45 byla v pohodě. Těšili jsme se na zjištění, kde všude se dají koupit ty "dreky". Šli jsme ihned na snídani, kde jsme skvěle posnídali. Předešlý večer ryba, ráno ryba, vajíčka, palačinky, omelety, falafel, toasty, marmelády a pečivo všeho druhu. V pohodě jsme se najedli, Egypťané se usmívali a přáli pěkný den. Proč by také ne, že?

Rozhodli jsme se jít po hlavní třídě do města, kde jsem očekával obchodníky se zbožím, ale o tom později. Všude obchůdky se značkovým oblečením, kabelky jsou všechny z kvalitní kůže, brýle jsou značkové, Rolexky všude, kam se podíváš. Všechno strašně super, až na to, že jsem se musel 657krát představovat, 1534krát jsem musel říkat, odkud jsem, a všichni mě vřele zdravili. Přitom jsem se naučil zajímavou frázi od jednoho hnědšího. "Čechy a Slovaci dobry, Raša hovno". Tak jsme pochopili, že Rusové tu moc v lásce vítáni nejsou. Po hodinovém prohlížení všeho svinstva jsme se šli porozhlédnout po obrovském komplexu tří hotelů, kterých jsme součástí, a kde vlastně máme vše taky zdarma.

Pláž krásná, u recepce taky krása, všude samá jídelna, samý bar. Tak nějak to vypadá, že to bude pěkná dovolená, až tedy na to, že někteří obchodníci se zbožím spíše vypadají jako lidé, kteří rekrutují turisty, aby přešli k "IS". Fuck that shit.

Jsme zpět na pokoji, příprava na pláž, obavy z bolestí břicha, případně střev. Obavy se vytratily, lehátka u bazénu a osušky na kartičky jsou v pohodě a naprosto v pořádku. Sem tam zaměstnanci hotelu prohodí nějaký laciný vtip, ale pohoda. Po 20 minutách ležení u bazénu se vystřídá asi stovka chlapíků, kteří se nás snaží dostat na nějaký zájezd a chtějí zase vědět, odkud jsme, jak se máme, proč nechceme jet ,a vlastně jsem se dozvěděl, že se mnou dělat bussiness je na hovno. Nevadí, jen je nám to už trošku otravné každé tři minuty vysvětlovat, co jsme zač, jak jsme sem přijeli a jaká byla dnešní stolice.

Odebíráme se na pláž, kde je o mnoho více hostů, a tudíž se naše hrdost být z České republiky postupem vytrácí a přenáši na ostatní. Zjišťujeme také, že zahalené ženy nemají problém se koupat v černém oblečení a přitom si to dokonale užívat (i když v podstatě nevidí, kudy plavou a jakým směrem).

Na oběd jsme se těšili, protože jsme doufali, že jídla budou obměněna a my snad nebudeme muset jíst každý den to stejné. Super. Přání se nám splnilo. Každopádně většina turistů z Ruska si zaměnili Egypťany za otroky - bohužel. Viděl jsem i českého turistu, kterému se snažil egyptský mladík naprosto vyhovět, ale blbec si stál za svým, že prostě potřebuje hrníček na kávu a vysvětloval to chudákovi tak dlouho, že si myslím, že Egypťana naučil i česky mluvit. Je prostě naprosto jasné, že vám rozumět nebude, ale Čech si zaplatil all inclusive = ponižujeme číšníky, každopádně nic neodneseme ze stolu a jídla na stůl si vezmeme 20 kg místo 500g porce, které opravdu sníme. Z některých mi je opravdu zle. Nemluvě o rodině s dětmi, kde oba rodiče jsou kuřáci a neustále pod vlivem. Děti se tváří tak nešťastně, až mi jich je líto.

Mimo jiné, číšníci jsou velice milí, snaží se všem vyhovět, starají se o zahradu, o bazén, obsluhují zákazníky/hosty hotelu.

Při příchodu na pokoj se u rusky obydlujících pokojů nachází prázdné talíře hned vedle vchodu - my na to nejsme moc zvyklí a připadá nám to víc než mírně nechutný.

Odebíráme se odpočiávat znovu k moři. Příjemná hudba, skvělé pití, nádherné počasí a stovky nesmrtelných "nabízečů" zájezdů. K večeru k nám přijde chlapík (skoro poslední za dnešní den) a znovu nabízí zájezd. Ptá se, odkud jsme. Domluvili jsme společně s přítelkyní, že mu řekneme, že jsme z Ruska. Každopádně rusky neumíme. On mluví docela plynně rusky, ale i česky. Během vteřiny nás odhalí, protože Rusáky anglicky mluvit ještě neslyšel. Zkoušíme ho odbýt tím, že o půl 11 ráno ještě spíme, a proto nechceme jet na výlet. Podíval se na nás a říká: "kurva ježišmarjá vole, to já už jsem dávno vzhůru". Nakonec nám řekne, že mnoho Čecha na delfínech spokojenom, a my mu děkujeme za nic, on odchází.

Večeře je znovu kvalitní materiál a můžeme hodnotit pouze nejvyšší známkou, a to 10/10. (ten, kdo napsal do recenzí, že je tu malý výběr a že se tu nedalo jíst skoro nic kromě rýže, tak je buď kverulant, nebo maximální idiot.)

Po večeři začínám psát zápisky z Ídžipta, protože mi to přijde jako skvělý nápad.
Vsuvka - je nám poněkud zvláštní, že jsme se seznámili s chlapem, který se jmenuje Tonda, je z Prahy, ale česky nemluví :-D

Večer kolem desáté nás bavil tým animátorů. Po animátorském programu jsme šli rozjímat do lobby se sklenkou rumu a sklenkou coly. Pohoda, až na to troubení. Tajně doufám, že se budu moci vyfotit s nějakou muslimkou.

Co nás čeká zítra? Doufáme, že více klidu a méně otrapů.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.